Антикорозійна обробка: навіщо та коли її робити

buttons.will share

Сезонне технічне обслуговування транспортного засобу є важливою складовою догляду за автомобілем. Воно направлене на збереження його працездатності протягом довгих років.

У багатьох користувачів сезонний догляд автоматично асоціюється із заміною гуми на колесах з зимової на літню та навпаки, однак це поняття є ширшим і включає декілька важливих етапів:

  • оцінка стану системи кондиціонування;
  • перевірка технічної справності підвіски;
  • перевірка роботи обігрівачів, в тому числі підігріву сидіння;
  • огляд та оцінка робочого стану акумулятора;
  • антикорозійна обробка автомобіля.

Багато автовласників недооцінюють останній етап, однак з урахуванням вартості автозапчастин та транспортних засобів загалом його не варто ігнорувати.

Чому це необхідно

Річ у тім, що в зимовий період у холодну погоду більшість доріг в Україні обробляють специфічними реагентами, які повинні зменшувати кількість льоду та протистояти надмірній слизькості з метою забезпечення безпеки учасників дорожнього руху. Однак склад цих сумішей негативно впливає на швидкість зношування та провокує корозію запчастин.

На сайті офіційного дилера можна ознайомитися з повним спектром послуг та здійснити запис на сервіс авто. Розрахунок вартості ТО можна провести прямо на сайті за допомогою спеціального калькулятора. Також на нашому ресурсі ви можете оцінити модельний ряд MITSUBISHI та вибрати підходящий для себе варіант автомобіля.

Тут доступні такі новинки, як стильний пікап L200, потужний OUTLANDER або ECLIPSE CROSS. Для поїздок по місту найкраще підходить новенький ASX.

Чому важливо використовувати спеціальні засоби проти корозії

Корозія металевих запчастин є невіддільною складовою старіння автомобіля, яка здатна призводити до значних пошкоджень та необхідності заміни окремих компонентів кузова. Процес може зачепити не лише зовнішні його ділянки, але й розташовані глибше конструкції, які не завжди можна виявити неозброєним оком.

Питання щодо того, чим обробити кузов машини, залежить безпосередньо від зони застосування препарату. Для обробки внутрішніх поверхонь використовують засоби на основі парафіну та на масляній основі. Головною метою є запобігання потраплянню вологи на закриті ділянки.

Зовнішні поверхні потребують більш щільного захисту від контакту з водою, хімічними й механічними пошкодженнями, тому для них використовуються мастики з бітуму та засоби на основі каучуку з підвищеною адгезією.

Окрім перерахованих речовин, до складу засобів проти іржі входять:

  • різноманітні полімери;
  • синтетичні смоли;
  • бронза та цинк.

За рахунок цих компонентів вдається досягти різноманітних ефектів: твердіння мастик на поверхні відкритих ділянок або, навпаки, збереження масляної плівки на внутрішніх запчастинах. Також важливими є протипожежні властивості обробки.

Головною задачею будь-якого антикорозійного засобу є створення на поверхні захисної плівки, яка перешкоджає контакту металевої запчастини з вологою та брудом. Для якісного захисту речовина повинна мати однорідну структуру та надійно фіксуватися, в тому числі у важкодоступних місцях.

Коли доцільно проводити обробку від іржі

Рішення про те, як і чим обробити авто від корозії, приймається залежно від багатьох факторів. В першу чергу, враховується вік авто, оскільки новий транспортний засіб має заводську обробку, що витримує до трьох років експлуатації. По завершенню цього строку для збереження технічної справності та механічної цілісності металевої частини кузова варто подбати про додатковий захист.

Також слід зазначити, що у випадку придбання вживаного автомобіля потрібно в першу чергу оцінити стан його днища, колісних арок та підвіски. У цьому випадку антикорозійний захист є необхідним, як і ремонт кузова.

Як вибрати засіб для обробки днища

Питання про те, чим краще обробити днище автомобіля, вирішується залежно від ефектів, яких планується досягти. Окрім антикорозійного ефекту, варто враховувати наявність додаткового механічного захисту, шумоізоляції, стійкість до впливів хімічних реагентів, а також гнучкість отриманого покриття.

В плані простоти нанесення найпростішими є мастики, які мають найбільшу популярність. Однак існують й інші матеріали:

  1. Антигравій. Переважною функцією даного типу покриття є захист автомобіля під час подорожі від механічних пошкоджень. Його виготовляють на основі каучуку або штучних полімерів.
  2. Рідкий пластик. Це ще один полімерний вид покриття, що вирізняється міцністю та еластичністю, і водночас є стійким до дії хімічних компонентів у складі сумішей для обробки доріг.
  3. Мовіль. Засіб для профілактичної обробки від іржі прихованих деталей, який виготовляють на основі олій. Суттєвим недоліком є необхідність частого оновлення покриття.
  4. Парафін. Найпростіший засіб для створення водовідштовхуючого шару на поверхні металевих запчастин, який вирізняється екологічною чистотою та простотою нанесення. Не підходить для обробки зовнішніх частин кузова від механічних пошкоджень.

Існують також комбіновані за складом варіанти, наприклад, бітум каучукова мастика, яка відрізняється гарною щільністю та мінімальною схильністю до розтріскування під час перепадів температур у порівнянні з чистим бітумом.

При виборі засобу для обробки варто врахувати всі фактори, пов'язані з експлуатацією автомобіля, при цьому оптимальним буде звернення до фахівців. Майстри оцінять стан кузова та запропонують оптимальний варіант для розв'язання даної проблеми.

menu.footer disclaimer
Created by CF.Digital