Новий автомобіль – завжди чудова ідея. Сучасні транспортні засоби радують якістю, комфортом та оснащенням. Однак умови експлуатації передбачають різні несподіванки: навіть новому автомобілю може знадобитися гарантійне обслуговування. У чому переваги?
При підтвердженні дефекту будь-якої з основних деталей в межах гарантійного періоду офіційний дилер Mitsubishi виконає заміну безкоштовно. Чи варто говорити, що заміна деталі на сторонній СТО обов'язково вдарить по кишені власника?
На які елементи не поширюється гарантія:
- фільтри;
- покришки;
- оливи та технічні рідини.
Простіше кажучи, гарантія не покриває витратні матеріали. З докладним переліком гарантійних умов Mitsubishi можна ознайомитись тут. Проте за якість основних деталей ручається виробник, якого у кожній країні представляють офіційні дилери та виконують гарантійний ремонт. Своєю чергою неофіційні станції технічного обслуговування запропонують хіба що дорогий ремонт невідомої якості, який до того ж призведе до втрати гарантії.
Чому гарантійне техобслуговування автомобіля варто проводити лише в офіційного дилера:
- СТО відповідає за якість робіт та рівень кваліфікації спеціалістів, які виконують процедури;
- інструкції щодо проведення необхідних сервісних процедур розроблені з урахуванням роботи з технологічним обладнанням;
- гарантійний ремонт проводиться лише з використанням оригінальних компонентів та деталей підтвердженої якості – це виключає шкідливий вплив на технічний стан автомобіля в подальшому.
Тобто тільки офіційний дилер, що представляє автовиробника, здатний забезпечити належну якість та безпеку процедур, що виконуються в рамках гарантії та для збереження її умов. Адже навіть у далекому майбутньому безкоштовна допомога може стати в нагоді. Як це працює?
Важливою перевагою є гарантія від наскрізної корозії кузова на 12 років. Авжеж, якщо обслуговувати автомобіль на сторонній СТО, де можливий вплив на елементи кузова, дію гарантії буде припинено. Підхід невигідний.
Загальна гарантія на автомобілі Mitsubishi в 5 років або 100 000 км пробігу (залежно від того, що настане раніше) також продовжує дію лише у разі офіційного та своєчасного обслуговування транспортного засобу. Насамперед це зроблено для того, щоб забезпечити якість та тривалий термін служби всіх елементів. Головна мета – подарувати винятково позитивний досвід від експлуатації автомобіля. Несанкціонований вплив на різні вузли може завадити цьому.
Mitsubishi зберігає за собою зобов'язання безкоштовного ремонту або заміни компонентів у гарантійному випадку – це головна перевага для автовласника.
Висновок простий: зручніше та дешевше підтримувати сервісні відносини лише з офіційним дилером. У такому разі гарантійні зобов'язання з боку виробника завжди виконуватимуться, автомобіль збереже гідний технічний стан, а недосвідчені майстри не зможуть нашкодити транспортному засобу через нестачу кваліфікації. Ще й гроші будуть заощаджені! Їх, наприклад, можна витратити на офіційні аксесуари Mitsubishi – і автомобіль стане практичнішим, і гарантія залишиться.